Перейти до основного вмісту

Інтернет сторінка вчителя Максімова Ю. Ю.

Основи здоров'я 

27.04 - 08.05


Класи
Тема уроку
Домашнє завдання



5абвгд
Підсумкове заняття з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»                   (27.04-01.05)

Повторити §15.                                              (04-08.05)


На с.172 виконати «Перевір себе» та прислати відповіді

§15. Виписати 5 переваг та 5 недоліків використання компютера
Переглянути відео за посиланням




6абвгд
§32. До кого звернутися по допомогу    
(27.04-01.05)    






§33. Як допомогти потерпілому                   (04-08.05)
§32. Вивчити номери аварійних рятувальних служб. Переглянути відео за посиланням
Написати, як підлітку треба діяти, коли він став свідком аварії.

§33. Скласти письмово алгоритм дії при хімічних опіках та враженні електричним струмом



8абвгд
§31. Інформаційна безпека. Вплив ЗМІ на поведінку людини. Безпека в мережі Інтернет        (27.04-01.05)    


Повторити §21.                                              (04-08.05)
§31. Дати письмово відповідь на питання:
«Як обмежити негативний вплив інформації на психіку підлітка?»

Повторити §21. Дати письмово відповідь
на питання №5 та №8 на с.108




9абвг
§31. Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства                                                (27.04-01.05)

Повторити §20. .                                             (04-08.05)


§31. Дати письмово відповідь на питання:
«Що для мене означає інформаційне суспільство? Які переваги та недоліки?»

Повторити §20. Створити власну ієрархію життєвих цінностей – 8 цінностей (письмово). Дати письмово відповідь на питання №11 на
с. 107      


З 06.04 - 24.04

Класи
Тема уроку
Домашнє завдання





5абвгд
§27. Безпечне довкілля                                 

(06-10.04)

§28. Стихійні лиха          (13-17.04)



§29. Безпека на воді           (20-24.04)
§27. Вивчити правила співжиття на Землі.
Переглянути відео за посиланням www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI
Написати невеликий твір на тему: «Як я покращив би наше довкілля?» На с.179 письмово дати відповідь на ситуаційне завдання №1

§28. Виписати усі правила зі словничка в зошит. Скласти правила поведінки під час землетрусу та буревію

§29. Виписати правила поведінки біля води.
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Vi_nirK1hY0 
Виконати завдання на с.192





6абвгд
§29. Підприємства у твоєму населеному пункті
(06-10.04)

§30. Ти – велосипедист 
 (13-17.04)

§31. Безпека руху велосипедиста                (20-24.04)
§29. Виписати в зошит систему оповіщення. Вивчити дії під час аварії

§30. Переглянути відео за посиланням www.youtube.com/watch?v=8JUDgYKESWY
Виписати в зошит та вивчити елементи конструкції та вимоги до одягу

§31. Розглянути мал.73 (с.176). Виписати в зошит маневри на велосипеді



 8абвгд
§29. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність              (06-10.04)

§30. Небезпека залучення до деструктивних соціальних груп                                 (13-17.04)

Підсумковий урок  § 24-30                            
(20-24.04)
§29. Переглянути відео за посиланням
 с.143 питання №6, №8 письмово

Повторити §24-30, підготуватись до самостійної роботи

Повторити §28-30 Підготувати презентацію


9абвг
§28. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки                           (06-10.04)


§29. Взаємозв’язок особистої, національної та глобальної безпеки. Стратегія національної безпеки України         (13-17.04)

§30. Глобальні загрози. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки                 
(20-24.04)
§28. Переглянути відео за посиланням
Практична робота №13

§29.с.149 питання № 4,6,9.



§30.с.152-153 питання № 4,5,8. В Інтернеті знайти відео про загрозю людству

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Піфагор Самоський (близько 580—500 pp. до н. е.)

Після Фалеса Мілетського визначну роль у розвитку математики відіграв видатний представник еллінської культури – філософ і математик Піфагор.   Точних історичних даних про життя і діяльність Піфагора не збереглося. За переказами, Піфагор народився близько 580 р. до н.е. на о.Самос біля іонійського узбережжя Середземного моря, в багатій купецькій сім'ї. Перші наукові знання він здобув від ученого Ферекіда з м. Сіроса. Згодом Піфагор познайомився з уже відомим на той час філософом-математиком Фалесом і за його порадою вирушив до Єгипту – центру тодішньої наукової і дослідницької діяльності. Проживши в Єгипті 22роки і у Вавілоні 12 років, він здобув глибокі знання з природни­чих і математичних наук. Повернув­шись на о. Самос, Піфагор плану­вав створити філософську школу. Але з невідомих причин він незаба­ром залишив Самос і оселився в м. Кротоні — грецькій колонії на півдні Італії. Тут Піфагор знайшов сприятливі умови для своєї діяльно­сті. Він зібрав навколо себе групу однодум...

І (ліцейний) етап олімпіади з математики,фізики,економіки, астрономії,технологій,інформаційних технологій, інформатики

  2 3-26 жовтня 2023 року в ліцеї "Науковий" (корпус за адресою вул. Ю.Коваленка 9А) І (ліцейний) етап олімпіади з   математики,фізики,економіки, астрономі ї, технологі й, інформаційн их технологі й, інформатик и   предмет дата    математика 24.10.2023   фізика 23.10.2023 економіка 26.10.2023   астрономія  25.10.2023 технології 24.10.2023   інформаційні технології 26.10.2023   інформатика  25.10.2023  

Засідання МО

 У середу 5 квітня відбулося засідання методичного об'єднання вчителів математики, фізики, інформатики, технологій. На засіданні було підведено підсумки за період навчання у ІІ семестрі, розглянуто ряд питань: "Особливості підготовки учнів до ЗНО" - Костюкевич П.П, Левицький Я.В, презентація STEAM - проєктів  ( Ніколайченко Н.В, Цима С.В, Зарва Н.О.). Сплановано роботу на ІІ семестр.