Перейти до основного вмісту

Візитна картка МО

Мельникова Людмила Михайлівна
вчитель математики, спеціаліст вищої категорії
Проблема, над якою працює:
Вдосконалення процесу навчання шляхом впровадження ІКТ-контенту в навчально-виховний процес та формування ключових показників компетентності учнів
Інтернет сторінка вчителя

Рябоконь Єлизавета  Федорівна, 
вчитель математики, спеціаліст першої категорії
Проблема, над якою працює:
Підвищення рівня професійної компетентності педагога шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес, як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики
Блог Рябоконь Є. Ф.
 
Жосан Ольга Миколаївна
вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
Проблема, над якою працює:
Використання інтерактивних технологій на уроках математики як умова всебічного розвитку учня і засіб підвищення ефективності уроку
Блог Жосан О. М.


Сергатова Анжела Борисівна
вчитель математики та фізики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
Проблема, над якою працює:
Групові форми роботи, кооперативне навчання, робота в малих групах

Ніколайченко Наталія Володимирівна
вчитель математики та інформатики, 
спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
Проблема, над якою працює:
Використання активних форм роботи на уроках математики та впровадження ІТ-контентів в навчально-виховний процес
Блог Ніколайченко Н. В.

Моржова Ірина Миколаївна
вчитель математики та інформатики, спеціаліст вищої категорії
Проблема, над якою працює:
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках математичного циклу
Блог Моржової І. М.


Матюк Наталія Володимирівна
вчитель математики та інформатики, спеціаліст вищої категорії
Проблема, над якою працює:
Впровадження інтерактивних технологій на уроках математики та інформатики
Блог Матюк Н. В.



Литвиненко Ольга Валентинівна, 
вчитель інформатики, спеціаліст вищої категорії, вчитель методист
Проблема, над якою працює:
Використання інтернет-сервісів в освітньому просторі
Інтернет сторінка вчителя  


Лаврусенко Іван Миколайович, 
вчитель фізики та інформатики, спеціаліст вищої категорії,  старший вчитель
Проблема, над якою працює:
Формування ключових компетентностей школярів на уроках фізики шляхом впровадження ІТ технологій в навчально-виховний процес
Блог Лаврусенка І. М.


Мажара Олександр Васильович, 
вчитель фізики та інформатики, спеціаліст вищої категорії,  старший вчитель
Проблема, над якою працює:
Формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики та інформатики, шляхом впровадження STEM технологій у навчанні
Блог Мажари О. В.

Попоніна Валерія Вікторівна, 

вчитель математики, спеціаліст ІI категорії
Проблема, над якою працює:
Прикладні задачі при вивченні математики
Блог Попоніної В.В.

Цима Світлана Володимирівна

вчитель математики,  спеціаліст ІI категорії
Проблема, над якою працює:
Використання інтернет-сервісів на уроках математики як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів

Зарва Наталія Олександрівна,
вчитель фізики, спеціаліст
Проблема, над якою працює:
Особистісно орієнтоване навчання фізики як шлях до якісного засвоєння знань учнів

Максімов Юрій Юрійович

вчитель основ здоров’я та інформатики, спеціаліст І категорії
Проблема, над якою працює:
Розвиток здоров'язбережувальних компетентностей на уроках з основ здоров'я  
Гуненко Тетяна Вікторівна
вчитель математики, фізики, астрономії та ОБЖД
спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
Проблема, над якою працює:
Формування життєвих компетентностей на уроках математики і інформатики через впровадження інноваційних інформаційних технологій

Арсірій Олександр Олександрович
вчитель технологій, спеціаліст ІI категорії
Проблема, над якою працює: Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання.
Дем’яненко Олена Миколаївна
вчитель технологій, спеціаліст ІI категорії
Проблема, над якою працює:
Розвиток творчого потенціалу учнів, реалізація їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності

Нікітіна Марина Борисівна

вчитель практичний психолог, вчитель мистецтва та 
образотворчого мистецтва, спеціаліст ІІ категорії 
Проблема, над якою працює:
Розвиток творчого потенціалу учнів, реалізація їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності

Костюкевич Павло Петрович

вчитель математикиспеціаліст вищої категорії, вчитель методист
Проблема, над якою працює: Нестандартні методи розв'язування геометричних задач


Нетребенко Сергій Михайлович
вчитель автосправи





Резчиков Олег Георгійович
вчитель автосправи





Донець Ігор Петрович
вчитель технологій, спеціаліст ІІ категорії
Проблема, над якою працює: Теорія та методика навчання (фізика та технології).



Левицький Ярослав В'ячеславович
вчитель математики та інформатики, спеціаліст
Проблема, над якою працює: Робота з обдарованими дітьми. Нестандартні підходи при розв’язуванні задач із параметром.


Герасимчук Надія Іванівна
вчитель початкових класів, вчитель інформатики в початкових класах,  спеціаліст І категорії
Проблема, над якою працює: Формування комп’ютерної грамотності та створення середовища для всебічного розвитку особистості на уроках інформатики

Популярні дописи з цього блогу

Піфагор Самоський (близько 580—500 pp. до н. е.)

Після Фалеса Мілетського визначну роль у розвитку математики відіграв видатний представник еллінської культури – філософ і математик Піфагор.   Точних історичних даних про життя і діяльність Піфагора не збереглося. За переказами, Піфагор народився близько 580 р. до н.е. на о.Самос біля іонійського узбережжя Середземного моря, в багатій купецькій сім'ї. Перші наукові знання він здобув від ученого Ферекіда з м. Сіроса. Згодом Піфагор познайомився з уже відомим на той час філософом-математиком Фалесом і за його порадою вирушив до Єгипту – центру тодішньої наукової і дослідницької діяльності. Проживши в Єгипті 22роки і у Вавілоні 12 років, він здобув глибокі знання з природни­чих і математичних наук. Повернув­шись на о. Самос, Піфагор плану­вав створити філософську школу. Але з невідомих причин він незаба­ром залишив Самос і оселився в м. Кротоні — грецькій колонії на півдні Італії. Тут Піфагор знайшов сприятливі умови для своєї діяльно­сті. Він зібрав навколо себе групу однодум

Засідання МО

 У середу 5 квітня відбулося засідання методичного об'єднання вчителів математики, фізики, інформатики, технологій. На засіданні було підведено підсумки за період навчання у ІІ семестрі, розглянуто ряд питань: "Особливості підготовки учнів до ЗНО" - Костюкевич П.П, Левицький Я.В, презентація STEAM - проєктів  ( Ніколайченко Н.В, Цима С.В, Зарва Н.О.). Сплановано роботу на ІІ семестр.

Обери майбутню професію

11 квітня відбувся профорієнтаційний захід «Якісна профільна освіта кожній дитині» в рамках проєкту «Обери майбутню професію». Управління освіти Кропивницької міської ради організувало захід на базі Кіровоградського фахового медичного коледжу ім. Є.Й. Мухіна.