Перейти до основного вмісту

STEАM проєкт «Людина: золотий перетин»

STEАM-освіта спрямована на розвиток особистості через формування компетентностей, природничо-наукової картини світу, світоглядних позицій і життєвих цінностей, використовуючи інтегрований підхід до навчання. Цей підхід базується на практичному застосуванні наукових, математичних, технічних, інженерних та мистецьких знань і вмінь для розв'язання практичних проблем з метою подальшого використання їх у професійній діяльності.



Отже, 29 березня 2023 року в закладі відбувся захист результатів загальноліцейного проєкту «Людина: золотий перетин».

Методичне об’єднання вчителів математики, інформатики та фізики, ознайомило зі STEM проєктами: «Людина—золотий перетин: ідеї, що змінили життя людства»

Зарва Наталія Олександрівна та учні 8-Д класу. 

Цима Світлана Володимирівна та учні 5-А, Г, 6-В, 9-В класів.
Посилання на роботу

Ніколайченко Н.В, Литвиненко О.В та учні 6-А класу.
Посилання на роботу

Учасники заходу мали можливість відвідати локації шкільних методичних об'єднань, де проводилися майстер-класи, тематичні виставки, мультимедійні презентації та творчі звіти.

Під час заходу панувала дружня атмосфера, усі відвідувачі отримали задоволення та незабутні враження.

STEAM-проєкт став вже традицією в ліцеї, яка дозволяє поділитися досвідом та здобути нові знання.













Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Піфагор Самоський (близько 580—500 pp. до н. е.)

Після Фалеса Мілетського визначну роль у розвитку математики відіграв видатний представник еллінської культури – філософ і математик Піфагор.   Точних історичних даних про життя і діяльність Піфагора не збереглося. За переказами, Піфагор народився близько 580 р. до н.е. на о.Самос біля іонійського узбережжя Середземного моря, в багатій купецькій сім'ї. Перші наукові знання він здобув від ученого Ферекіда з м. Сіроса. Згодом Піфагор познайомився з уже відомим на той час філософом-математиком Фалесом і за його порадою вирушив до Єгипту – центру тодішньої наукової і дослідницької діяльності. Проживши в Єгипті 22роки і у Вавілоні 12 років, він здобув глибокі знання з природни­чих і математичних наук. Повернув­шись на о. Самос, Піфагор плану­вав створити філософську школу. Але з невідомих причин він незаба­ром залишив Самос і оселився в м. Кротоні — грецькій колонії на півдні Італії. Тут Піфагор знайшов сприятливі умови для своєї діяльно­сті. Він зібрав навколо себе групу однодум

Засідання МО

 У середу 5 квітня відбулося засідання методичного об'єднання вчителів математики, фізики, інформатики, технологій. На засіданні було підведено підсумки за період навчання у ІІ семестрі, розглянуто ряд питань: "Особливості підготовки учнів до ЗНО" - Костюкевич П.П, Левицький Я.В, презентація STEAM - проєктів  ( Ніколайченко Н.В, Цима С.В, Зарва Н.О.). Сплановано роботу на ІІ семестр.

Обери майбутню професію

11 квітня відбувся профорієнтаційний захід «Якісна профільна освіта кожній дитині» в рамках проєкту «Обери майбутню професію». Управління освіти Кропивницької міської ради організувало захід на базі Кіровоградського фахового медичного коледжу ім. Є.Й. Мухіна.