Перейти до основного вмісту

STEM проєкт "Сонячна панель"

12 грудня 2022 року учні ліцею "Науковий" у рамках проєкту "Сонячна панель" презентували власну розробку зарядного пристрою на сонячних батареях.

Над створенням приладу працювали Артем Жерновий, Євгеній Гревцов, Дмитро Бойко та  Дмитро Хоменко.



Протягом двох тижнів ліцеїсти сконструювали пристрій, протестували його працездатність, перевірили ефективність роботи.

У ході реалізації проєкту учні встановити переваги та недоліки сонячної енергетики, удосконалили навички роботи з електронними приладами.

Кропивницький ліцей “Науковий” вкотре підтверджує, що не дарма носить свою назву. Сьогодні, 12 грудня, його учні, дев’ятикласники Артем Жорновий, Євген Гревцов, Дмитро Бойко та семикласник Дмитро Хомутенко презентували результати своєї наукової роботи.

Над портативною сонячною панеллю, за допомогою якої можна заряджати гаджети та павербанки, підлітки працювали разом. За основу взяли 14 сонячних елементів, які змонтували на саморобному каркасі. У планах вдосконалити виріб, щоб він автоматично повертався за сонцем. За словами юних винахідників, найбільше часу пішло на тестування системи.     


- Науково-дослідницька робота наших учнів триває постійно. Діти охоче відгукнулися на пропозицію зібрати сонячну панель і з ентузіазмом взялися її реалізовувати, - розповів вчитель фізики Іван Лаврусенко. - На меті було створення не лише цікавого, а й корисного продукту. Зважаючи на обставини, в яких опинилася наша країна, сонячна енергетика нині на піку актуальності. Тож крокуємо в ногу ж часом і залучаємо до цього наших учнів.


Учасникам презентації також продемонстрували, як працює робот-маніпулятор, що керується з мобільного телефону і за допомогою електромагніту може захоплювати і переміщувати металеві предмети. Він — теж одна із розробок учнів ліцею.  


Директорка КЗ “Ліцей “Науковий”, депутатка Кропивницької міської ради Наталія Чередніченко подякувала учням і педагогам навчального закладу за їх плідну діяльність, яка не лише сприяє навчальному процесу, а й має практичну цінність.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Піфагор Самоський (близько 580—500 pp. до н. е.)

Після Фалеса Мілетського визначну роль у розвитку математики відіграв видатний представник еллінської культури – філософ і математик Піфагор.   Точних історичних даних про життя і діяльність Піфагора не збереглося. За переказами, Піфагор народився близько 580 р. до н.е. на о.Самос біля іонійського узбережжя Середземного моря, в багатій купецькій сім'ї. Перші наукові знання він здобув від ученого Ферекіда з м. Сіроса. Згодом Піфагор познайомився з уже відомим на той час філософом-математиком Фалесом і за його порадою вирушив до Єгипту – центру тодішньої наукової і дослідницької діяльності. Проживши в Єгипті 22роки і у Вавілоні 12 років, він здобув глибокі знання з природни­чих і математичних наук. Повернув­шись на о. Самос, Піфагор плану­вав створити філософську школу. Але з невідомих причин він незаба­ром залишив Самос і оселився в м. Кротоні — грецькій колонії на півдні Італії. Тут Піфагор знайшов сприятливі умови для своєї діяльно­сті. Він зібрав навколо себе групу однодум

Засідання МО

 У середу 5 квітня відбулося засідання методичного об'єднання вчителів математики, фізики, інформатики, технологій. На засіданні було підведено підсумки за період навчання у ІІ семестрі, розглянуто ряд питань: "Особливості підготовки учнів до ЗНО" - Костюкевич П.П, Левицький Я.В, презентація STEAM - проєктів  ( Ніколайченко Н.В, Цима С.В, Зарва Н.О.). Сплановано роботу на ІІ семестр.

Обери майбутню професію

11 квітня відбувся профорієнтаційний захід «Якісна профільна освіта кожній дитині» в рамках проєкту «Обери майбутню професію». Управління освіти Кропивницької міської ради організувало захід на базі Кіровоградського фахового медичного коледжу ім. Є.Й. Мухіна.